7.11.2017 - N2010739 - Wien 12UTC

GElog, príspevky do GElogu, nájdené sondy...
Napísať odpoveď
Užívateľov profilový obrázok
Matěj
Lovič
Príspevky: 75
Dátum registrácie: 17. Mája 2015, 15:07
Bydlisko: Jihlava

7.11.2017 - N2010739 - Wien 12UTC

Príspevok od užívateľa Matěj » 12. Novembra 2017, 21:02

Typ sondy : Vaisala RS41-SG
HW kód : N2010739
Frekvence : 403.5MHz
Místo vypuštění: Wien
Datum a čas vypuštění: 7.11.2017 12UTC
Místo nálezu: strom u Suchého potoka N48.93148 E16.41605
Datum a čas nálezu: 7.11.2017 15:28SEČ

V úterý odpoledne měla podle predikcí dopadnout za Znojmem vídeňská RS41. Vzhledem k tomu, že žádnou vídeňskou sondu ani žádnou RS41 ještě nemám, známý měl u Znojma nějaké vyřizování a já měl od ~11:45 volno, tak jsem dal zprávu na fóru a vyrazili jsme.
V průběhu letu predikce dopadu moc nadějně nevypadaly, postupně se ale vylepšovaly.
Známý si vyřídil své záležitosti a od Jevišovic jsme se přemístili na kopec mezi Břežany a Litobratčice. Tam jsem vybalil techniku a sledoval let sondy. Když bylo zřejmé, že poletí víc na sever, tak jsme se chtěli přemístit k Jiřicím u Miroslavi. Cestou jsem ale u vysílače zahlédl odstavené auto, které by mohlo být Jirky 2IT. Bylo. Tak jsme tam spolu čekali, probírali naše úspěchy a neúspěchy, vyhlíželi a zaměřovali sondu, prostě pohoda.
Když bylo jasné, že popoletí ještě o něco severněji, tak jsme se domluvili, že se rozdělíme, ať máme větší šanci. Jirka zastavil na odbočce kus před potokem, my pokračovali na kraj Trnového Pole. Tam stálo auto, chlápek venku otočený směrem k sondě, my zastavili naproti a taky koukali. Nebylo jasné, jestli je to sonder nebo řidič, který si tam dal jenom pauzu. Po chvíli ale odjel.
Když byla sonda v 680m, tak bylo jasné, že k nám nedoletí, že se začala stáčet. Nejlepší místo na čekání vycházelo to, kde stál Jirka, tak jsme se tam vrátili.